Kama Pawlicka, mgr

Na pytanie o wykonywany zawód z przyzwyczajenia odpowiadam: dziennikarka. 15 lat bowiem spędziłam w budynku przy Placu Powstańców, w  którym oprócz krętych korytarzy mieszczą się m.in.: Wiadomości, Teleexpress i TVP 3 Regionalna. W tych dwóch ostatnich pracowałam jako reporterka, wydawca, autorka reportaży o premierach teatralnych i ludziach świata kultury. Potem wzięłam urlop od życia i przez rok szlifowałam w Londynie zawzięcie angielski, aby zdobyć wymarzony certyfikat. Po powrocie do TVP nie wróciłam, zajęłam się PR-em i marketingiem, najpierw jako rzecznik jubileuszowych 50.Międzynarodowych Targów Książki, a potem Instytutu Książki, który zajmuje się promocją literatury polskiej w kraju i zagranicą. Uczestniczyłam też jako rzecznik prasowy w rodzeniu się nowego, obywatelskiego projektu nowelizacji ustawy medialnej „Uwolnij media”, który poparły wybitne osobistości świata kultury i nauki.

W 2010 roku wróciłam na moją macierzystą uczelnię, aby wykładać marketing, zarządzanie, branding, przemysły kultury i organizację imprez kulturalnych.

Moją największą pasją jest teatr, w którym się wychowałam i który od zawsze był moim drugim domem. Aby pogodzić teatr i zarządzanie  obszarem moich badań w pracy doktorskiej uczyniłam zmiany, jakie dokonały się w zarządzaniu teatrami w Polsce w ostatnich dwudziestu latach. Od kilku miesięcy współpracuję z dwoma portalami teatralnymi „Teatr dla Was” i „Dziennik Teatralny”, dla których regularnie pisuję recenzję z premier odbywających się w teatrach warszawskich.

 

Prowadzone zajęcia:

  • Zarządzanie instytucjami kultury i projektami kultury (funkcje, metody,człowiek w organizacji, strategia, analiza wybranych przykładów)
  • Instytucje i media kultury współczesnej. Część II
  • Marketing w kulturze
  • Organizacja imprez i zarządzanie wizerunkiem firmy

 

Copyright © 2017 UKSW Wszelkie prawa zastrzeżone
Informacja o ciasteczkach